الثلاثاء، 26 مايو 2020

Lebanese singer Haifa Wehbe denies marriage claim from ex-manager

Tue, 2020-05-26 17:10

DUBAI: Lebanese superstar Haifa Wehbe has caused a stir on social media after her ex-manager Mohammad Waziri filed a lawsuit in Egypt’s Family Court to prove his marriage to the star.

On Sunday, the singer took to Twitter to deny his claims saying: “After the judicial leave ends, legal measures will be taken against those who made this defamation, and we will wait for the outcome of the investigation and the results of the judicial ruling on that.”

According to ET Bilarabi, the actress filed a lawsuit through her attorney in Egypt against Waziri a few weeks ago, accusing him of withdrawing around $4 million from her account.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#محمد_وزيري يقيم دعوى قضائيه ضد #هيفاء_وهبي لإثبات زواجهما أقام الملحن محمد وزيري دعوى قضائية لإثبات زواجه من الفنانة هيفا وهبي. وأقيمت دعوى إثبات الزواج في نيابة قصر النيل يوم 16 مايو، وتحددت أولى جلساتها يوم 2 يونيو المقبل كان المستشار ياسر قنطوش وكيل الفنانة هيفا وهبي، قد قدم بلاغاً ضد مدير أعمالها السابق محمد وزيري، الذي أشيع ارتباطها به، بسبب إستيلائه على أموال من الشركات المنتجة التي تتعاقد عليها الفنانة في مصر. وأوضحت هيفاء في شكواها أن المشكو في حقه كان يعمل مدير أعمالها في مصر، ويتعاقد على الحفلات والبرامج والمسلسلات التي تخصها، وكان يتولي تسلّم القيمة المادية المتفق عليها للحفلات والمسلسلات من المنتجين والمتعهدين ويتولى إيداعها البنك في حسابها، إلا أنه استغل التوكيل المحرر له من قبل الشاكية وسحب مبالغ مالية من حسابها المودع ببنك الإمارات دبي الوطني، وأودع تلك المبلغ في الحساب الخاص به دون علم الشاكية.

A post shared by Celebrities News (@celebritis_news) on

The court is expected to adjourn on June 2.

Main category: 
https://ift.tt/3c4UNjF May 26, 2020 at 03:14PM

0 التعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.